Dutchies meet The Irish and The Irish meet Dutch candy

17 november 2019 - Carlow, Ierland

Ik ben heel blij dat ik geen vriendje in Nederland heb. (IK BEN ZO EENZAAM. IK WORD LATER ZO'N OUD KATTENVROUWTJE. Neh, ik hou niet van dieren.)

Maar ik heb wel een heleboel andere mensen om wie ik ontzettend veel geef en die ik mis.

Ik heb eerlijk gezegd nog niet echt heel erg last van heimwee gehad.

Maar man, toen ik m'n moettie en m'n paps die aankomsthal in zag lopen, hield ik het niet droog. Jenken jonge.

Gelukkig was tante Simone erbij die het ook nog even kon vastleggen.

mamsPaps en mams

Tooppppppp.

Het was met het weekendje wel hoor, met de oudjes op stap. (LOVE YOU GUYS)

Ik moet zeggen dat ik misschien wel meer heb gezien in dit weekend dan de afgelopen weken. (EN IK HOEFDE NIKS TE BETALEN. WEET JE HOE LEUK DAT IS VOOR EEN ARME STUDENT.)

Hier ff een serie aan foto's aangezien ik skeer ben en geen Instagram app heb waardoor ik maar 1 foto per keer kan plaatsen.

We zijn naar Howt bij Dublin geweest.

HowthHowth

We zijn naar Ducket's Grove in Carlow en naar Kilkenny geweest

Duckett's groveDRANK

We zijn naar Glendelough geweest.

Dolmen met oudjesIerland Glendalough

Voor meer foto's kun je terecht bij tante Simone die van ELK moment een foto heeft gemaakt:) (LOVE TANTE SIMONE)

Gelukkig waren er genoeg Ierse obers, Ierse koffie gozers, random Nederlandse wandelaars, ander nationaliteit wandelaars en tafels + zelf ontspanners om groepsfoto's te maken.

TOP.

Vooral oma vond het allemaal heel opwindend en gezellig.

LOL MET OMA

Gelukkig heb ik ook een lading aan Nederlands eten gekregen. Ik hoef voorlopig niet meer naar de Tesco. JEEEEEEHH.

NederlandsEten

Aankomend weekend komen Debo, Lies en Wiets ook langs. Wordt gewoon helemaal top. NEEM PEPERNOTEN MEE ALSJEBLIEFT IK HEB ZE NODIG.(Ja er liggen daar pepernoten, maar die ga ik uitdelen.) BETER BETALEN JULLIE OOK MIJN AVONDETEN DIT WEEKEND. THANKS.

Ik heb ook twee zakken drop gekregen ^.^

Van de week kregen de Ierse jongens op m'n stage het voorrecht om dit heerlijke snoep uit te proberen.

Ik heb ze allemaal een zout dropje gegeven. Er waren er denk ik vier van de 25 die het lekker vonden. De rest vond het verschrikkelijk.

"THIS TASTES DISGUSTING"

"ARE YOU TRYING TO POISON US!?"

"DO YOU REALLY EAT THIS AS CANDY?"

Later die week heb ik het bij 4th grade gedaan.

"ARE YOU GIVING US STONES, RIGHT NOW?"

"I'M DYING!"

Het was geweldig. Love kinderen. Ik had eigenlijk een filmpje moeten maken.

Daarnaast begin ik ook conversaties met collega's te kunnen houden! Volgens mij kijk ik minder bang als ik met ze praat ^.^

Ik heb inmiddels afscheid moeten nemen van Merel en Mellissa, maar ik heb er een Emma en Hannah bij.

Pub

Was eerst even wennen, maar Emma en Hannah zijn echt geweldig! Vooral als ze zaterdagochtend bij je in bed komen liggen. Is echt TOP. Daarnaast liggen we soms op random momenten op de grond. DAT IS GEWOON HEEL NORMAAL. De grond heeft ook waardering nodig.

We hebben al verstoppertjes in het huis gespeeld met Mellissa erbij. Die kunnen we dus afstrepen.

Helaas ga ik over vijf weken al weer weg, dus ik moet deze tijd gaan KOESTEREN.

Vandaag ben ik hier voor het eerst naar een Ierse kerk geweest met ze. Nogmaals, Ierse mensen zijn echt top. Iedereen komt tegen je aan kletsen. WAS LEUK. Heb ik gemist.

ALSO....

NIALL EN LOUIS REÜNIE IN MEXICO

LOUIS EN NIALL

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Oeps. Dat moest op m'n fanblog.

Nee sorry, ik heb geen fanblog.

Maar ik moest toch even mijn gevoelens hierover uiten.

Heb je verder niks aan.

MAAR ALSJEBLIEFT.

Oké, heb jij me nog wat te vertellen?

Nee?

Top.

Doei.

Asian Paul

Ps. Heb ik grammatica en spelling gecheckt? Nee. Vind je dat vervelend? Dan heb je mooi pech. Stuur een mailtje naar [email protected]

1. Reinetta:
    17 november 2019
    Hoihoi! vertel eens wat over Niall en Louis?
    ;))
  2. Tante Simone:
    17 november 2019
    Met zo'n broekie op stap was ook een hele ervaring hoor😜. De verhalen die je dan hoort 🙄.....
    Maar... Het waren echt gezellige dagen! Geniet er nog even van!